menu

Communicatie en klachtenbehandeling alles op een rijtje

Bekijk ’t zelf

We zetten alle informatie nog even voor je op een rijtje. Als extraatje hebben we wat filmpjes voor je uitgekozen. Ze horen niet bij het examen, maar ze helpen je wel om de inhoud van deze module beter te kunnen onthouden. Leuk én leerzaam. Kijk zelf maar!

Samenvatten

In deze module heb je geleerd:

  • Hoe het communicatieproces eruitziet.
  • Hoe je zorgt voor een heldere boodschap.
  • Hoe je non-verbaal en verbaal effectief kunt communiceren.
  • Welke soorten vragen je kunt inzetten.
  • Wat feedback is en hoe je deze inzet.
  • Hoe je moet omgaan met klachten.
  • Wat je kunt doen om van een klager een fan te maken.
  • Hoe miscommunicatie ontstaat.
  • Wat je kunt doen om miscommunicatie aan te pakken.
  • Hoe je op een professionele manier telefoongesprekken afhandelt.
  • Hoe je op een professionele manier schriftelijke communicatie verzorgt.
  • Welke rol social media speelt in de hedendaagse samenleving.